نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ستاره‌های دردسرساز ایران برای مربیان بحرین و عراق| ترکیب تیم ملی مبهم‌تر از مبهم

  • کد خبر: ۶۹۳۵۳
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
ستاره‌های دردسرساز ایران برای مربیان بحرین و عراق| ترکیب تیم ملی مبهم‌تر از مبهم
تیم ملی از خط دروازه گرفته تا خط حمله آن قدر مدعی دارد که نمی‌شود از نام‌ها چشم پوشی کرد. به گواه نام ها، انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی به سخت‌ترین کار دنیا تبدیل شده است. سوالی پیچیده که مانند خوره به جان رقبای تیم ملی ایران افتاده است.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، تیم ملی فوتبال ایران فردا ساعت ۱۹:۰۰ پنجمین بازی خود در مرحله پیش مقدماتی جام جهانی فوتبال را مقابل هنگ کنگ برگزار خواهد کرد. تیم ملی درشرایطی مقابل هنگ کنگ قرار می‌گیرد که گمانه زنی درباره اینکه چه بازیکنانی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند به سخت‌ترین سوال دنیا تبدیل شده است. تیم ملی آن قدر در خطوط سه گانه خود بازیکن دارد که حتی اگر ترکیب اصلی در بازی فردا مقابل هنگ کنگ نیز مشخص شود باز هم هیچ تضمینی نیست که در بازی بعد نیز همین بازیکنان به میدان بروند. آن قدر مدعی در ترکیب کنونی تیم ملی حضور دارند که به واقع نمی‌شود با قطعیت به این سوال پاسخ داد.


در چارچوب دروازه بازی کردن علیرضا بیرانوند و امیرعابدزاده قطعی نیست. حال شاید برخی اعتقاد دارند که شانس بیرو بیشتر است، اما امیرعابدزاده نیز یکی از بازیکنانی است که تیم ملی می‌تواند روی پتانسیل او حساب کند. به پیام نیازمند نیز نمی‌شود بی توجه بود!

در خط دفاع نیز تا چشم کار می‌کند مدعی دیده می‌شود. شجاع خلیل زاده، مرتضی پورعلی گنجی، محمد حسین کنعانی زادگن و سید مجید حسینی چهار بازیکنی هستند که اگر ترکیب تیم ایران چهار دفاع باشد می‌توانند در پست دفاع میانی بازی کنند. با توجه به کمبود بازیکن در پست دفاع راست احتمالا یکی از این بازیکنان شانس بازی در جناح راست را هم خواهد داشت. دردفاع چپ نیز بازیکنانی همچون میلاد محمدی، احسان حاجی صفی و حتی وحید امیری گزینه اند. درباره اینکه تیم ملی از چه ترکیبی دردفاع بهره می‌گیرد هیچ اطلاعی در دست نیست وبرگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی نیز برابهام‌ها افزوده است.

به این اسامی نگاه کنید: جعفر سلمانی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، علی قلی‌زاده

این‌ها گزینه‌های بازی درخط میانی هستند. به طور قطع اسکوچیچ از میان هافبک‌های دفاعی باید چند نفر را درترکیب اصلی قرار دهد، اما کیست که بداند چه بازیکنانی در این پست قرار می‌گیرند. عزت الهی؟ حاج صفی؟ نورالهی؟ کامیابی نیا؟ هافبک‌های نفوذی نیز می‌توانند از میان گزینه‌هایی همچون امیری، قلی زاده، اسماعیلی فر و حتی سلمانی باشند. اما اوج جذابیت درخط حمله است.

نام‌ها را ببینید:، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مهدی طارمی، سردار آزمون، کاوه رضایی، کریم انصاری‌فرد و مهدی قایدی

جای اسکوچیچ باشید کدام یک از این بازیکنان را روی نیمکت می‌نشایند؟ بدون شک اگر امروز کی‌روش هم سرمربی تیم ملی بود سرگیجه وحشتناکی در انتخاب ترکیب اصلی می‌گرفت.

حالا تصور کنید مربیان بحرین و عراق چه می‌کشند. آیا آن‌ها می‌توانند شب ها راحت بخوابند؟ درحالی که تیم ملی قادر است درهر بازی از یک ترکیب بهره بگیرد و خودش را تا پایان تورنمنت معما گونه باقی بگذارد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->